منگل، 17 نومبر، 2020

ناخن کاٹنے میں انگلیوں کی ترتیب شیخ محمد معاذ عمری نذیری

.

   ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِالرَّحْمٰنِﺍلرَّﺣِﻴﻢ
••━━••✠✠✥✥•••✥✥✠✠••━━•

ناخن کاٹنے میں انگلیوں کی ترتیب 

شیخ محمد معاذ عمری نذیری 

~~~~~~~~~~~~؛

ﺍﻟﺤﻤﺪ ﻟﻠﻪ ﻭﺣﺪﻩ، ﻭﺍﻟﺼﻼﺓ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻰ ﻣﻦ ﻻ ﻧﺒﻲ ﺑﻌﺪﻩ، ﻭﺑﻌﺪ !

ﺁﭖ ﻧﮯ ﺟﻮ ﭘﻮﺳﭧ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﮨﺎﺗﮫ ﭘﯿﺮ ﮐﮯ ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﮯ ﺁﺩﺍﺏ ﺑﺘﺎﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﺱ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﮯ ﻧﺎﺧﻦ ﭘﮭﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ۔۔۔۔۔ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺁﺩﺍﺏ ﺳﻨﺖِ ﻣﻄﮩﺮﮦ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﺁﭖ ﮐﺎ ﺳﻮﺍﻝ ﮨﮯ !

 ﭘﮩﻠﯽ ﺑﺎﺕ 
ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﺍﻣﻮﺭ ﻓﻄﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ، ﺟﺴﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ‏ (ﺳُﻨﻦُ ﺍﻟﻔﻄﺮﺓ) ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔

ﺩﯾﻦِ ﺍﺳﻼﻡ ﺩﯾﻦِ ﻓﻄﺮﺕ ﮨﮯ، ﺍﺳﻼﻡ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﻭ ﺑﺪﻧﯽ ﮨﺮ ﺩﻭ ﮐﯽ ﺗﻄﮩﯿﺮ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ، ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺷﺮﮎ ﮐﯽ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ ﺳﮯ ﺗﻄﮩﯿﺮ، ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻧﯽ ﺗﻄﮩﯿﺮ ﺑﮭﯽ ﺗﺎﮐﮧ ﮨﺮ ﺩﻭ ﭘﮩﻠﻮ ﺳﮯ ﺟﻤﺎﻝ ﻗﺎﺋﻢ ﺭﮨﮯ۔
ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍﺱ ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﺑﺪﻧﯽ ﺟﻤﺎﻝ ﺳﮯ ﮐﺎﻣﻞ ﺗﮭﮯ، ﺍﺳﯽ ﻟﺌﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ﺍﻗﺘﺪﺍﺀ ﮐﺎ ﮨﻤﯿﮟ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ : ﴿ﻓَﺒِﻬُﺪَﺍﻫُﻢْ ﭐﻗْﺘَﺪِﻩْ﴾ ‏ 
( ﺍﻷﻧﻌﺎﻡ : 90 ‏) .

 ﺍﺑﻮ ﮬﺮﯾﺮﮦ‏ ( ﺕ 59 ﮪ ‏) ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :
» ﺍﻟﻔِﻄْﺮَﺓُ ﺧَﻤْﺲٌ : ﺍﻟﺨِﺘَﺎﻥُ، ﻭَﺍﻟِﺎﺳْﺘِﺤْﺪَﺍﺩُ، ﻭَﻗَﺺُّ ﺍﻟﺸَّﺎﺭِﺏِ، ﻭَﺗَﻘْﻠِﻴﻢُ ﺍﻷَﻇْﻔَﺎﺭِ، ﻭَﻧَﺘْﻒُ ﺍﻵﺑَﺎﻁِ .«
 ‏( ﻣﺘﻔﻖ ﻋﻠﻴﻪ : ﺻﺤﻴﺢ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﻱ : 5891 ، ﺻﺤﻴﺢ ﻣﺴﻠﻢ : 257 ‏) .

ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ » ﺗَﻘْﻠِﻴﻢُ ﺍﻷَﻇْﻔَﺎﺭِ « ﯾﻌﻨﯽ ‏( ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﺎ ‏) ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺳﻨﻦ ﺍﻟﻔﻄﺮۃ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔

 ﻧﻮﭦ 
ﺭﺍﺟﺢ ﻗﻮﻝ - ﻭﺍﻟﻠﻪ ﺃﻋﻠﻢ - ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ‏ ( ﺳﻨﺖ) ﮨﮯ۔
ﺍﻣﺎﻡﻧﻮﻭﯼ‏ ( ﺕ 676 ﮪ ‏) ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ‏ ( ﺍﻟﻤﻨﻬﺎﺝ : ٣/ ١٦٥ ‏) ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
 ﻭﺃﻣَّﺎ ﺗﻘﻠﻴﻢُ ﺍﻷﻇﻔﺎﺭِ ﻓﺴُﻨَّﺔٌ ﻟﻴﺲ ﺑﻮﺍﺟﺐٍ .

 ﻓﺎﺋﺪﮦ: 
ﺍﻣﺎﻡ ﻧﻮﻭﯼ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻣﻔﯿﺪ ﺑﺎﺕ ﺫﮐﺮ ﮐﺌﮯ ﮨﯿﮟ، ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﺟﻮ‏ ( ﺳﻨﻦ ﺍﻟﻔﻄﺮۃ) ﺑﺘﺎﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﭽﮫ ﺳﻨﺖ ﻭ ﺍﺳﺘﺤﺒﺎﺏ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﺭﮐﮭﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ 
ﯾﻌﻨﯽ ﮐﭽﮫ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮫ ﺫﮐﺮ ﮐﺌﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ‏( ﺣﮑﻢ ‏) ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﮨﻮ۔ 

 ﻣﺜﻼً : 
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﴿ﻛُﻠُﻮﺍ ﻣِﻦْ ﺛَﻤَﺮِﻩِ ﺇِﺫَﺍ ﺃَﺛْﻤَﺮَ ﻭَﺁﺗُﻮﺍ ﺣَﻘَّﻪُ ﻳَﻮْﻡَ ﺣَﺼَﺎﺩِﻩِ﴾ ‏
( ﺍﻷﻧﻌﺎﻡ : ١٤١ ‏) .

ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﴿ﻭَﺁﺗُﻮﺍ﴾ ﻭﺟﻮﺏ ﭘﺮ ﺩﻻﻟﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﮐﮧ ﴿ﻛُﻠُﻮﺍ﴾ ﻭﺍﺟﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺣﮑﻢ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﮨﯿﮟ۔

 ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺑﺎﺕ 
ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﺳﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﻭﻗﺖ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﺗﺤﺪﯾﺪ ﮐﯽ ﮨﯿﮟ .

 ﺍﻧﺲ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﻚ‏( ﺕ 93 ﮪ ‏) ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺍﻣﻮﺭ ﮐﯽ ﺻﻔﺎﺋﯽ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ 

ﺍﻧﺲ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
» ﻭُﻗِّﺖَ ﻟَﻨَﺎ ﻓِﻲ ﻗَﺺِّ ﺍﻟﺸَّﺎﺭِﺏِ، ﻭَﺗَﻘْﻠِﻴﻢِ ﺍﻟْﺄَﻇْﻔَﺎﺭِ، ﻭَﻧَﺘْﻒِ ﺍﻟْﺈِﺑِﻂِ، ﻭَﺣَﻠْﻖِ ﺍﻟْﻌَﺎﻧَﺔِ، ﺃَﻥْ ﻟَﺎ ﻧَﺘْﺮُﻙَ ﺃَﻛْﺜَﺮَ ﻣِﻦْ ﺃَﺭْﺑَﻌِﻴﻦَ ﻟَﻴْﻠَﺔً . 
‏(ﺻﺤﻴﺢ ﻣﺴﻠﻢ : ﻛﺘﺎﺏ ﺍﻟﻄﻬﺎﺭﺓ . ﺭﻗﻢ : 258 ‏) .

 ﺗﻨﺒﯿﮧ: 
ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﯾﮧ ﺁﺧﺮﯼ ﻭﻗﺖ ﮨﮯ، ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﺱ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮨﯽ ﺻﺎﻑ ﮐﺮ ﻟﯿﻨﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ ﺑﺲ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﺳﮯ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺗﻨﺒﯿﮧ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ 

ﺍﻣﺎﻡﻧﻮﻭﯼ رﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ‏ ( ﺍﻟﻤﻨﻬﺎﺝ : ٣/١٦٥ ‏) ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻓﻤﻌﻨﺎﻩ ﻻ ﻳُﺘﺮَﻙُ ﺗﺮْﻛﺎً ﻳَﺘَﺠﺎﻭﺯُ ﺑﻪ ﺃﺭﺑﻌﻴﻦ ﻻ ﺃﻧَّﻬﻢ ﻭﻗَّﺖ ﻟﻬﻢ ﺍﻟﺘَّﺮْﻙَ ﺃﺭﺑﻌﻴﻦ، ﻭﺍﻟﻠﻪ ﺃﻋﻠﻢ .

 ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺑﺎﺕ 
ﺭﮨﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﮐﮯ ﺁﺩﺍﺏ ﮐﺎ ﺗﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﺍﺗﻨﯽ ﮨﯽ ﺑﺎﺕ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﮯ ﻧﺎﺧﻦ ﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﭘﯿﺮ ﮐﮯ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ۔ 

ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺍﻥ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﯽ ﮔﺌﯽ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﻤُّﻦ ﮐﯽ ﺑﺎﺑﺖ ﺯﻭﺭ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﮐﺎ ﻋﺎﻡ ﻭﺻﻒ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔

ﺍﻡ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦﻋﺎﺋﺸﮧ‏ ( ﺕ 57 ﮪ ‏) ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﮩﺘﯽ ﮨﯿﮟ :
» ﻛَﺎﻥَ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﷺ ﻳُﺤِﺐُّ ﺍﻟﺘَّﻴَﻤُّﻦَ ﻓِﻲ ﺷَﺄْﻧِﻪِ ﻛُﻠِّﻪِ، ﻓِﻲ ﻧَﻌْﻠَﻴْﻪِ ﻭَﺗَﺮَﺟُّﻠِﻪِ ﻭَﻃُﻬُﻮﺭِﻩِ .«

ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﺍﭘﻨﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﻣﯿﮟ، ﺍﭘﻨﮯ ﺟﻮﺗﮯ ﭘﮩﻨﻨﮯ ﻣﯿﮟ، ﺍﭘﻨﯽ ﮐﻨﮕﮭﯽ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻭُﺿﻮﺀ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﺑﺘﺪﺍﺀ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﺴﻨﺪ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ 
ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ‏ ﻣﺘﻔﻖ ﻋﻠﻴﻪ ﮨﮯ، ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢﮐﯽ ‏( ﻛﺘﺎﺏ ﺍﻟﻄﻬﺎﺭﺓ، ﺭﻗﻢ : 268 ‏) ﺳﮯ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻘﻞ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻻﺋﯽ ﮔﺌﯽ ہے. 

 ﭼﻮﺗﮭﯽ ﺑﺎﺕ 
ﮨﻢ ﺑﺤﯿﺜﯿﺖِ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﺲ ﺍﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻣﮑﻠﻒ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭﻗﺖ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﻥ ﺁﺧﺮﯼ ﻣﯿﻌﺎﺩ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﮩﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ۔

ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺁﻏﺎﺯ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﺪﮦ ﺍﻣﺮ ﮨﮯ، ﺑﺎﻋﺚِ ﺍﺟﺮ ﻭﺛﻮﺍﺏ ﮨﮯ۔

ﺭﮨﺎ ﭘﮩﻠﮯ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮐﯽ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﭘﮭﺮ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﭘﮭﺮ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ۔۔۔۔۔۔ ﯾﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﮨﻢ ﺍﺱ ﺍﻣﺮ ﮐﮯ ﻗﻄﻌﺎً ﻣﮑﻠﻒ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﺴﺘﺰﺍﺩ ﯾﮧ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺲ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﮯ ﻧﺎﺧﻦ ﭘﮭﺮ ﮐﺲ ﺍﻧﮕﻠﯽ ﮐﮯ ﮐﺎﭨﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﺳﮯ ﺯﺍﺋﺪ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﻣﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﮨﯿﮟ۔

ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻮ ﺍﻟﻔﻀﻞ ﺯﯾﻦ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﺍﻟﻌﺮﺍﻗﻲ‏ (ﺕ 806 ‏) ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ‏(ﻃﺮﺡ ﺍﻟﺘﺜﺮﻳﺐ ﻓﻲ ﺷﺮﺡ ﺍﻟﺘﻘﺮﻳﺐ : ١ /٤٠٧ ‏) ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ :
 ﻟﻢ ﻳﺜﺒﺖ ﻓﻲ ﻛﻴﻔﻴَّﺔِ ﺗﻘﻠﻴﻢ ﺍﻷﻇﻔﺎﺭِ ﺣﺪﻳﺚٌ ﻳُﻌﻤﻞُ ﺑﻪ .
 
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﺎﻓﻆ ﻋﺮﺍﻗﯽ ﮐﮯ ﺗﻠﻤﯿﺬ ﺷﺎﺭﺡ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺣﺎﻓﻆ اﺑﻦ ﺣﺠﺮ‏ ( ﺕ 852 ‏) ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ‏(ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﻱ : ١٣ / ٤٠٢ ، ﺩﺍﺭ ﻃﻴﺒﺔ ‏) ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ :
 ﻭﻟﻢْ ﻳَﺜﺒُﺖْ ﻓﻲ ﺗﺮﺗﻴﺐِ ﺍﻷﺻﺎﺑﻊِ ﻋﻨﺪ ﺍﻟﻘﺺِّ ﺷﻲﺀٌ ﻣﻦ ﺍﻷﺣﺎﺩﻳﺚِ .

 ﺁﺧﺮﯼ ﺑﺎﺕ 
ﻧﺎﺧﻦ ﮐﺎﭨﻨﺎ ﻓﻄﺮﯼ ﺍﻣﺮ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮑﮫ ﺑﮭﺎﻝ ﻣﺴﺘﺤﺐ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺟﺮ ﻭﺛﻮﺍﺏ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ ﻧﺎﺧﻦ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﭘﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﻨﺎ ﺟﺎﻧﻮﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﻣﺸﺎﺑﮩﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ، ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﮐﻔﺎﺭ ﮐﯽ ﻣﺸﺎﺑﮩﺖ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻻﺯﻡ ﺁﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﺳﻨﺖ ﮨﯽ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ۔

 ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻌﺎﺫ ﺃﺑﻮ ﻗﺤﺎﻓﺔ 
٢٠ ﺭﺑﻴﻊ ﺍﻷﻭﻝ ١٤٤٢ﮪ، ﻟﻴﻠﺔ ﺍﻟﺴﺒﺖ . 

.